Viatge a Madrid

Per els alumnes del C.R.A. L'Ullastre

EIs xiquets i xiquetes de Sé i 6é de La Salzadella, Tirig i Xert que forme m el C.R.A. L'ullastre, vam fer un viatge a Madrid juntament amb tres mestres: L' eixida va ser de La Salzadella a les 8 del matí, el dia 27 de maig, (sense dormir molt perque estavem molt emocionats) .v am agafar un mini bus i ens vam anar cap allá. Vam fer dos parades, una per esmorzar abans de arribar a Valencia i l'altra per dinar.

Parque Europa.

Tots estavem molt contents, alguns xiquets van cantar molt en el bus, altres van contar acudits.

Abans d'arribar a Madrid, vam parar a Torrejón de Ardoz i visitarem un parc molt bonic que representa llocs i monuments de ciutats europees anomenat: "Parque Europa", el monument que més em va agradar va ser el pont sobre el riu Tarnesís de Londres.

En acabar agarrarem el bus fin s l'hotel "Señorial "allí deixarem les maletes a les habitacions, anarem a sopar i després vam passejar per la Puerta del Sol i vam veure la "estatua del oso y el madroño" , símbol de la ciutat de Madrid.

Museo del Prado.

El dijous dia 28, a les 8 del matí els mestres, ens cridaren per anar a desdejunar, teníem el dia ple de llocs on anar.

Vam fer una visita guiada (la nostra guia es deia Blanca) pel Madrid dels Austries i abans de dinar, visitarem el "Palacio Real". Ens crida l'atenció la quantitat d'habitacíons que hi havia, Blanca, ens explica que era perque a part dels reis també vivien els criats i les seues famílies. Després dinarem al "Museo del jamón". Estava tot boníssim. A les 4 de la vesprada teníem l'entrada al "Museo del Prado" on visitarem les obres dels pintors mes importants. Havíem preparat explicar cadascú un quadre. Després visitarem el temple de Debod, que era un temple egipcio En acabar la visita i fer un xicotet recorregut pel parque del "Retiro", ens vam anar a sopar i a dormir.

Temple Egipte.

El divendres 29 vam visitar el casc antic de Madrid i vam donar una volta pel centre. Vam veure unes estatues de" Don Quijote y Sancho Panza ', també visitarem l'edifici del "Corte Inglés"des del qual es veien unes vistes espectaculars. Després, vam anar al "Palacio Real de Aranjuez". Dinarem en un restaurant d'Aranjuez.

A les sis de la vesprada, entrarern al teatre "Lope de Vega" per veure el musical del" Rey León" va ser impressionant: els actors, com van vestits, com van maquillats, la illuminació, la música en directe, com canten els actors ... L' obra tracta d'un cadell ,lleó , el seu pare es el rei de la selva i té un oncle roí que durant la historia l'enganya i mata per a ser ell el rei. Acaba el protagonista sent el rei. El millor espectacle que hem vist mai. Ens vam quedar sense paraules.

Catedral de La Almudena.

Després, vam anar a sopar al McDonalds. Finalment viatjarem amb bus tota la nit fin s a La Salzadella on arribarem a les 5 del matí i després cap a Xert amb els nostres pares.

Ha sigut una excursió que no blidarem mai,com tampoc les aventures viscudes amb els mestres. Cracíes Alexis , Silvia Beltran i Silvia Solsona.